Ana içeriğe atla

Blog yazarları

Fotoğrafım
ihaveasmileonmyface
kedilerle ciddi düşünüyorum. a cynical misanthrope.

Sorun korku.

Az önce yalnız olduğumu itiraf ettim kendime. Yalnızlık seçimle olduğu zaman ok'dir falan gibi de bir dolu kendimi rahatlatıcı saçmalıklar sıraladım. Seçimle dediğin evet olur olmaz, salak, ya da sana zarar verecek insanlardan uzak durmak mantıklı bir seçim. Ama artık denemeyecek kadar, daha işin ilk başından seçimini bildiğin birine ültimatom verecek kadar uzakta durmak. Korkmaktan başka bir şey değil. Mükemmel arayışında olduğumda bir gerçek. Ama hangi mükemmelden bahsediyorum ben kendim bu kadar kusurlu bir insanken. Tahammül edilebilir biri değilken. Milyar tane soru varken kafamda ve bunları cevaplamalarını isterken insanların. Bütün bulutları kafamdan kaldırmasını istersem bunu yapabilir mi ki hiç kimse, bir anda. Ben söyleyeyim yapamaz. Ben kendime cevap veremiyorum, başkası nasıl verebilir. Manyakça bir insan. Obsesifim. İnanılmaz gıcıklıkta takıntılarım var. Her şeyi bir anda istiyorum. Her şey net olsun istiyorum. Bulanık yaşadım bir süre ondan olabilir. Fakat herkesin net olabileceğine inanıyorum eğer isterlerse. Yanlışı buldum sanırım. 

Böyle bir şey yok. "Bir insan istiyorsa istiyordur." Bu mantıkla yaşanabilir mi. Doğru mu? Ben sanki kendim öyleymişim gibi kendim çok netmişim, bütün doğrularım çok keskinmiş gibi birilerinden bunu beklemek ne manyakça. Kendimi her şeyin dışında bırakmak için uydurduğum harika bir şey bence. Yalnız bırakmaya çalışıyorum kendimi. Çünkü kabul ettiğim şey sadece yalnız olduğum değil. Korkuyorum ben basbaya. Hissetmekten korkuyorum. Bir kişiyi istemekten korkuyorum. Sonra klasik şeyler. Birlikte olmak. İki kişi, birmiş gibi olmak. Sonra sorunlar çıktığında saçmalamalar. Kaçışlar. Gitmek istemeler. Doğrular, yanlışlar. Bir sürü şey. İki insanın birlikte olmaya çalışması kadar traji komik bir durum yok benim gözümde. Sonsuza kadar, aşk, zorunluluklar, bağımlılıklar ulan alışkanlıklar bile değişiyor. Korkuyorum. Çünkü yaptım. Hepsini. Ve sonu hoş değildi. Bir sürü korkunç hata yapıyorsun sonra kendinle hesaplaşıyorsun. Birilerini dinliyorsun. Kadınlar gerçekten çok fazla konuşabiliyor. Susturamıyorsun. Bazen en yakınını bile. Bazen kendini bile. Boktan işte. 
İyi de. Korkarak olmaz ki. Şans vermeden. İnsanların boktan olduklarını kabul etmeden olmaz ki. Hepimiz boktanız. Bir dolu sırrımız var kendimize bile söylemediğimiz. İğrenç varlıklarız. Yine de birlikte yaşamaya çalışıyoruz. Her ne kadar yapamasak da. Sonu her zaman boktan olsa da. Karışıyoruz. Her zaman birbirine teğet duran hayatlarda olamıyoruz. İlla ki karışıyoruz. Sonra gel de çöz. 

Uzak durmak çözüm değil de kendini stand by'a almak işte. 

Günün başında ve sonunda değerlendiriyorum da bazı şeyleri. İhtiyaç var. Bir özel insana ihtiyaç var. Yeni birine ihtiyaç var. Seninle olacak birine ihtiyaç var. Planlara ihtiyacın var. Birine ihtiyaç duymaya bile ihtiyacın var. Hayatında korktuğunda arayacağın birine. Her zaman güçlü olmaya çalışıyorsun tek başınayken bazen de bırakasın geliyor da.. Birine ihtiyaç var o durumda. Bütün yükünü çat diye hayatındaki orada burada duran yakınlarına bırakamıyorsun. Onlara olmaz. Onlar kaldıramaz. Onlar değil. Birisi işte. 

O kadar uzun zaman kendimi inandırmışım ki birine ihtiyacım olmadığına, o kadar inanmışım ki. Belki de yok. Bilmiyorum. Şimdi de bu ihtiyacı götümden uyduruyor olabilirim. Kendimle ilgili şüpheye düşüyorum fazla düşününce. Çelişiyorum işte böyle. İhtiyacım var. Yalan söyleyemiyorum. Kimseye söyleyemiyorum. Ne istiyorsam onu söylüyorum. Ne geçiyorsa aklımdan hemen söylüyorum. Hata değil gibi geliyor. Fakat normal bir sosyal yaşam içerisinde bunu doğru anlayan birine henüz rastlamadım. Bunu bana veren ve al şimdi sen anla diyecek birine de rastlamadım. Rastladıklarım yüzünden işte. Suçu başkalarına atmak konusunda berbatım kendimi suçlamak konusunda da bir numara. Kendimi suçlamaktan o kadar korkuyorum ki, hata diyebileceğim birini hayatıma sokmak da işte bu korkuyu tetikliyor. O kadar korkmuşum o kadar çok suçlamışım ki kendimi çıkmaza girdim ya lan. Çıkmaz işte. 

Dön dur şimdi aynı şeyin içinde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

gaslightingin türkçesi adam sikmektir.

manipülatif insanlar hakkında konuşacağım. tamamen klinik vakalara olan ilgimden yazılmış bir yazıdır. hiç yaşamadım zira manipülasyonu 50 km öteden anlayıp kaçıyorum.  şimdi çok önemli bir bilgi vericem bunu yazın bir yere; manipüle edilmeye çalıştığımı nasıl anlıyorum, şöyle: normalde doğru olduğunu bildiğin ve her zaman yaptığım herhangi bir şey var (33 sene içerisinde herhangi bir zamandayız), görüştüğüm ve görüşmemde sorun olmayan herhangi biri var, gittiğim ve gitmekte sorun görmediğim herhangi bir yer var, bir müzik var dinlediğim, bir giysi var giydiğim, bir inanç var inandığım herhangi bir şey olabilir ve: birisi bana gelip diyor ki  "yapma bunu, çünkü ben istemiyorum"  "çünkü ben üzülüyorum" "çünkü bana göre yanlış ve bu sebepten yapmamalısın" "sadece beni üzdüğü için bu yanlıştır" vb. welcome to the manipülasyonun anası world.  akıl sağlığınızın yerinde olduğuna güveniyorsanız. ne yapıyorduysanız o insandan önce lütfen yapmaya devam ed

insanlık için küçük benim için büyük bir farkediş, farketmemek.

        sevginin ne sikim olduğunu hiç bilmeden yetiştirilen ruhları hastalanmış insanlarımıza...  küfürle giriş yaptım. çünkü öle..  büyüme çağında sevgi dilenen ve dilendiği için utanan ve sonunda da bu konuyu bir daha düşünmemek ve kötü hissetmemek (hissettirilmemek) adına çok derinlere gömerek yetişkinliğe ulaşan kişiler sevginin öncelikle sağlam bir temelinin atılması ve tuğlaları üst üste koyarak inşa edilmesi gereken bir şey olduğundan bir haberler.  sevgiyi ailelerinden "bana baktı, büyüttü, aç bırakmadı, terk etmedi vb." gibi bir takım kan bağından dolayı oluşan zorunluluklar ve asgari düzeydeki ilgi alakadan ibaret olarak gördüler. seni doğuran kişi ya da bakan büyüten kişi her kimse onunla bile duygusal, iletişime dayalı bir sevgi inşa edilmesi gerekiyor aslında. bu konsepte çok uzak bir millet olduğumuz aşikar.  biraz daha girelim çünkü bu konu canımı çok sıkıyor.  anne kutsaldır dediler. hayır hiçkimse kutsal değildir. yalnızca o insan kişisi iyi bir anne ya da k

the only horrible thing in the world is gerçekten ennui.

boredom is a sign of satisfied ignorance, blunted apprehension, crass sympathies, dull understanding, feeble powers of attention, and irreclaimable weakness of character. james bridie boredom is certainly not an evil to be taken lightly: it will ultimately etch lines of true despair onto a face. It makes beings with as little love for each other as humans nonetheless seek each other with such intensity, and in this way becomes the source of sociability.” schopenhauer the only horrible thing in the world is ennui, Dorian. That is the one sin for which there is no forgiveness. oscar wilde - the picture of dorian gray. hepinize katılıyorum, tüm kötülüklerin anası alkol değil can sıkıntısıdır. ben.