Ana içeriğe atla

Blog yazarları

Fotoğrafım
ihaveasmileonmyface
kedilerle ciddi düşünüyorum. a cynical misanthrope.

Proje kafanıza..

İnsanlıktan hiç umudu kalmamış bir insan, insanlığın soyunun tükenmesini ister. Daha fazla uzatmadan yok olalım arkadaşlar. Şu çoğalma arzunuzu durup bir düşünün derim. Bir bakın bakalım siz olsanız dünyaya gelmek ister miydiniz? Kim size huzur verebiliyor ki siz doğacak can'a huzur vaad ediyorsunuz? Bana diyor ki '' zamanın gelecek..'' Ne lan bu?! Yemek mi? Canın çekecek. Ne bu? Biyolojik saat bilmemne.. Sokarım lan. ''Çocuğum geldi'' diyor millet. Ben mesela bunu diyenin çocuğu olsam tiksinirim kendisinden. Hoşlanmam yani. Beni yapma sebebine sıçayım derim. Nitekim sebepsiz çocuk dolu etrafta. Neden'i yok. Nedensiz dünyaya gelince ne oluyor? Benim gibi oluyorsun. Her gün sorgula. Her gün kendine yaşama sebebi bul. Her gün başka şekilde sev ve sonunda nefretle kapa gözünü. Dünyadan ve insanlıktan tiksinirken aralarda bir rahatlama amacıyla sok hayatına kişileri. Kişileri sorgula. Seni sorgula. Onu bunu herkesi. Nedensiz yapmayın şu çocukları. Bana kalsa hiç yapmayın.. Bitirelim, yavaşça, sessizce yok olalım. Yaşayabileceğimizin son güzelliklerini yaşarken bakmayalım arkamıza, siktirip gidelim. Hadi.

Ben bunu diyorum, buna inanıyorum adam diyo ki ''senin de canın çekecek'' Vala keşke senin de istemese diyorum ama anlatamıyorum. Olmamalı! Diyorum, Baksana ortalığa! Diyorum. Düzelmez biz var oldukça! Diyorum... Anlatamıyorum. O hala küfrediyor. İnsanlığa, ay ne kötüler, hırsızlar, katiller, boklar, ibneler.. O kısımları geçsek de sonuca gelsek. Sonuç: olmadı be abi. İnsanlık dünyaya olmadı. Dinazorlar geri gelsin. Hayvanlı, ağaçlı takılsınlar. Biz sevmedik dünyayı da, birbirimizi de. Anlamadık bile, bir bok anlamadık bile! 

Yok bizim gibiler doğursun diyorsun, biliyorum. Nasıl da güvenerek söylüyorsun kendine. Ben çocuğumu öyle bir yetiştiririm ki offf diyorsun. O güven, o istek, o proje kafası.. Sıçayım afedersin. Bok yetiştirirsin. Evde tutarsan, kitlersen üstüne kapı duvar 'belki' olur. İyi bi proje çıkar oradan. Dışarı salarsan da bırak gitsin. Sen yoksun. Nedenin kayboldu yollarda, arkadaşlarda, fantazilerde, istekler ve hayallerde. Senden nasıl da bağımsız olduklarına şaşırıp kalacaksın. Zorla verirsin. Zorla girer kanına ama sonra kusar. Öyle bir kusarki hasarlı olur. Hasarı ise şudur 'istediğinin tam tersi olarak var olmak' Hadi buyur... Göze alır mısın? Bir sosyopat olabilir, depresyondan çıkmayabilir, asosyal, bipolar, panik atak olabilir. Bunlardan herhangi biri ya da birkaçı olabilir. Noldu??!

Bırakın. Görüyoruz. Her gün isyandasınız ama anlamıyorsunuz, olmuyor arkadaşlar. İsyanla, şikayetle olmuyor. Buna bir dur deyin. Midem almıyor benim yaşananları. Hala da insan sevmeye çabalıyorum ya ben de kafama sıçayım.. Ama almıyor midem, gördükçe olanları, almıyor, kafa almıyor, mide almıyor, kalbim sıkışıyor. Kaçamıyorum, nefessiz kalıyorum. Hala üç beş gerizekalı bunları görüp de isteklerimi sorgulayabiliyor ya.. Ona şaşıyorum. Beni bırakın siz kendinize bakın. Nedenlerinize, neden dünyaya bir can getirdiğinize.. Uyuşturucu gibi bahsettiğiniz narsistçe isteğe bakın 'çocuğum geldi' 'benden bir parça' 'yapabileceğin en güzel şey' te allam.

Neyse. Tamam bi şey demiyorum da, siz de bişey demeyin bana. Bari orada anlaşalım. 

Bai.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

gaslightingin türkçesi adam sikmektir.

manipülatif insanlar hakkında konuşacağım. tamamen klinik vakalara olan ilgimden yazılmış bir yazıdır. hiç yaşamadım zira manipülasyonu 50 km öteden anlayıp kaçıyorum.  şimdi çok önemli bir bilgi vericem bunu yazın bir yere; manipüle edilmeye çalıştığımı nasıl anlıyorum, şöyle: normalde doğru olduğunu bildiğin ve her zaman yaptığım herhangi bir şey var (33 sene içerisinde herhangi bir zamandayız), görüştüğüm ve görüşmemde sorun olmayan herhangi biri var, gittiğim ve gitmekte sorun görmediğim herhangi bir yer var, bir müzik var dinlediğim, bir giysi var giydiğim, bir inanç var inandığım herhangi bir şey olabilir ve: birisi bana gelip diyor ki  "yapma bunu, çünkü ben istemiyorum"  "çünkü ben üzülüyorum" "çünkü bana göre yanlış ve bu sebepten yapmamalısın" "sadece beni üzdüğü için bu yanlıştır" vb. welcome to the manipülasyonun anası world.  akıl sağlığınızın yerinde olduğuna güveniyorsanız. ne yapıyorduysanız o insandan önce lütfen yapmaya devam ed

insanlık için küçük benim için büyük bir farkediş, farketmemek.

        sevginin ne sikim olduğunu hiç bilmeden yetiştirilen ruhları hastalanmış insanlarımıza...  küfürle giriş yaptım. çünkü öle..  büyüme çağında sevgi dilenen ve dilendiği için utanan ve sonunda da bu konuyu bir daha düşünmemek ve kötü hissetmemek (hissettirilmemek) adına çok derinlere gömerek yetişkinliğe ulaşan kişiler sevginin öncelikle sağlam bir temelinin atılması ve tuğlaları üst üste koyarak inşa edilmesi gereken bir şey olduğundan bir haberler.  sevgiyi ailelerinden "bana baktı, büyüttü, aç bırakmadı, terk etmedi vb." gibi bir takım kan bağından dolayı oluşan zorunluluklar ve asgari düzeydeki ilgi alakadan ibaret olarak gördüler. seni doğuran kişi ya da bakan büyüten kişi her kimse onunla bile duygusal, iletişime dayalı bir sevgi inşa edilmesi gerekiyor aslında. bu konsepte çok uzak bir millet olduğumuz aşikar.  biraz daha girelim çünkü bu konu canımı çok sıkıyor.  anne kutsaldır dediler. hayır hiçkimse kutsal değildir. yalnızca o insan kişisi iyi bir anne ya da k

the only horrible thing in the world is gerçekten ennui.

boredom is a sign of satisfied ignorance, blunted apprehension, crass sympathies, dull understanding, feeble powers of attention, and irreclaimable weakness of character. james bridie boredom is certainly not an evil to be taken lightly: it will ultimately etch lines of true despair onto a face. It makes beings with as little love for each other as humans nonetheless seek each other with such intensity, and in this way becomes the source of sociability.” schopenhauer the only horrible thing in the world is ennui, Dorian. That is the one sin for which there is no forgiveness. oscar wilde - the picture of dorian gray. hepinize katılıyorum, tüm kötülüklerin anası alkol değil can sıkıntısıdır. ben.